Dit bericht geeft aan dat u geen lid bent of niet ingelogd bent op onze site. Om u zich aan te melden klik hier op

Ga terug   DimaDima.NL Forums Ga terug .:: Computers en internet ::. Ga terug Programma's

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  Berichtnr : 1  
Oud 25 juni 2011, 12:26
Mijn gegevens
khadija bint mohamed
Guest

khadija bint mohamed's schermafbeelding
Mijn statistieken

Mijn laatste topics

Niveau: 1 [♥ Bأ©-Yأھu ♥]
Situatie 0 / 0

Activiteit 0 / 0
Percentage 0%

Foto-album khadija bint mohamed

Forum : Programma's

Standaard Qur'an PRO voor je iphone / ipod

Assalamo alaikom warahmatu Allah wabarakatuh broeders en zusters,

Er is alhamdulillah een nieuwe versie beschikbaar van de quran applicatie voor de iphone, met heel veel nieuwe mogelijkheden!!! Er is nu ook audio aan toegevoegd van 5 reciteurs om de hele koran te beluisteren!

in itunes te downloaden:
http://itunes.apple.com/nl/app/quranpro/id418184483

alle nieuwe opties:

Qur’an Pro v2.0 biedt alle moslims de volledige Heilige Koran met vers per vers recitatie, (Nederlandse) vertaling en transcriptie.
- Arabic, Deutsch, English, spaans , Frans, Nederlands ,Bahasa Indonesia, Bahasa Melayu, Turks, Italiaans,,Hrvatski, Norsk, Język polski, Português, Limba română, русский язык, Shqip, Azərbaycan dili, Bălgarski esik, ภาษาไทย, čeڑtina, Svenska, vertalingen van de Koran, evenals de applicatie zelf is beschikbaar in deze talen.
- Surah na surah en vers na vers recitaties door: Sheikh Al Husary, Mishary Al-Afasy, Ash-Shatri, Abdul Basit and Saad El Ghamidi.
- Smart Audio Download Manager om audio’s te managen
- Download de audio in de slaapstand
- Speel de audio af in slaapstand
- Smart audio herhaal opties om de Heilige Koran te onthouden: bijvoorbeeld, een vers meerdere malen herhalen, een surah meerdere malen herhalen.
- Iedere aya afspelen door er op te klikken
- Sociale media opties zijn geïntegreerd: Twitter, Facebook en Email
- Simplele en ongelimiteerd favorieten toevoegen.
- Smart audio controle, met Play/Stop, FF en RW.
- Smart en zeer snelle zoekfunctie, om op elke aya, hizb of surah nummer te zoeken, evenals het zoeken van alle woorden in de Koran (In vertaling)
- Du’as uit de Koran met een directe link naar hun positie in de Koran
- Live Quran Radio stations
- Een complete transcriptie tabel met Arabische letters, de transcriptie karakters en audio van de Arabische letters om je te helpen met het lezen en uitspreken van het Arabisch.

Wa alaikom assalam warahmatu Allah wabarakatuh

Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten